Gyma med mamma

På tisdag kör jag och mamma igång på gymmet:)! Ska bli härligt:) Min dröm vikt är runt 55-60 kg:) Ja nu blir det bara massa salad och massa träning:) jag ska träna varje dag utom helgerna:) Kanske händer även på helgerna men bara om jag har tråkigt;)! Hihi aja ska bli så gott att börja äta sallad igen:)! det finns inget bättre! Och det är så lätt att göra:)! Vad är eran drömmvikt?:) fast ni är alla perfekta som ni är!:) Jag lägger upp en bild på en super smarrig lax salladf jag gjorde förut!;)



Kommentarer
Lotta

Ser smaskigt ut! Dock är det absolut inte hälsosamt att gymma varje dag och bara leva på sallad. Man måste äta kolhydrater....aja baja att missköta sin kropp. var rädd om Dig, du är ung och växer fortfarande. Kram kusin Lotta

2011-05-01 @ 16:43:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0