Godnatt

Hejhej ska bara skriva ett inlägg innan jag sover.. Vet dock inte om vad så jag lägger in en sån hära rad med massa frågor..;)

 
1. Fullständigt namn? – Hanna Maria Hjelm
2. Ålder? – snart 18;)
3. Vart bor du? - Avavägen i delsbo..
4. Bor tillsammans med? – Mig själv;)
5. Färg på ditt hus? - Gul..:S
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född? –21 oktober 93
8. Klass? – hehe första året på Gafisk..
9. Vilket år tar du studenten? – Ja svårt att säga när det handlar om mig;)
10. Något jobb? - nej:(
11. När gick du upp i morse? – runt 9
12. När ska du sova? – inatt nån gång
13. Duschat idag? – ja klart..
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? –hihi ;)
16. Vad har du ätit idag? – emm cola.. :P
17. Dagens klädsel? – mjukisar och tröja mys med baksmällan;)
18. Dagens smink? – inget nu:)
19. Dagens sötnos? -  hihi;)
20. Dagens roligaste? – När Jimmy sa att min finne på hakan va min nya vän..:S
SOCIALT:
21. Har du många vänner? – ja :)

22. Vem pratade du senast med? – Lisa och Jimmy..
23. Vem kramade du senast? Jimmy
24. Vem pussade du senast? hihi
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ja en om det nu är så..
27. Har du pojk-/flickvän? - nej inte nu:)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jimmy
29. Vem fick du senast sms ifrån? – George Ibrahim eller Jimmy skoglund..
FAVORIT:
31. Film? - Hmm ja jag vet inte riktigt älskar bil filmer;)
32. Låt? - Petter och September Baksmälla..
33. Mat? –  sallad:)
34. Dryck? -  Fanta
35. Färg? – Gul,Rosa och isv älskar typ alla färger
37. Stad? - ´Stockholm såklart!
38. Land? - Thailand
39. Ämne i skolan? – Grafisk
40. Människa? – Pappa
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Lisa
42. Personen du tittade på – Jimmy känner att jag nog borde gå net till mamma..;)
43. Personen du sms:ade? - George eller Jimmy skoglund..
44. Gången du grät? – Mja det va ett tag sen..
45. Pizzan du åt? – Äter inte Pizza..
46. Gången du var i Göteborg? – öhm nångång i 6an..
47. Gången du var i Stockholm? – Nja kommer inte ihåg men åkte ner till bror för ett tag sen...;)
48. Gången du var utomlands? – när jag gick i 8an.
49. Gången du gick in i en vägg? - Hmm nja men marken..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -svart
52. Hund eller katt? – hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – ut och festa;)!
54. Tvspel eller datorspel? - Inget av det..
55. Singel eller upptagen? - just nu så singel;)
56. Brinna upp eller drunkna? - rädd för båda..
57. Lunarstorm eller Bilddagboken? - bilddagboken.
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel!
60. Blont eller svart hår? – Brun!
61. Har du blåa ögon eller bruna? - gröna..
62. Choklad eller lakrits? - inget av det eftersom jag inte äter godis..
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? – fanta.
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? – leva...:O


70. Personer du älskar? – Mamma,Pappa,bror,Lisa och Älskade/älskar Sigge........
71. Personer du hatar? –  Nja hatar inte så många men tål inte MP hihi;)
72. Gånger du varit full? - Emm ja tappat räkningen:O
73. Personer du kramat senaste veckan – Lisa,Jimmy,Sebbe,Orre,Marcus,Gustav,Felicia osv..
74. Glassar du ätit på en dag? ingen..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - oj flera gånger;)
77. Gånger du varit hög? - ....
78. Personer du saknar just nu? - Min bror!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Att inse att Sigge förmodligen ljög för mig.. det gjorde ont..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - vet inte..
81. Ska du träffa imorgon? – Lisa kanske Jimmy:)
82. Sjöng du senast för? – mig själv..
83. Hade du senast en msn-konversation med? -  Jimmy:S
84. Spelade du tvspel med senast? – Sigge för ett bra tag sen..
85. Vill du ta med på resa nu? – Lisa:)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – HAHA hmm vet fan inte..
87. Förtjänar att dö? - en tjejs pappa som är störd i huvet.. behandlar sin familj som skit och små kladdar på unga tjejer..:S
88. Är söt? - Lisa är super söt :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Min hund

VAD:
90. Gör dig glad? – Jimmy gör mig vell rätt glad nu..
91. Gör dig ledsen? – Lögner
92. Vill du helst göra nu? – dricka;)
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan..
94. Vill du ha nu? –  sol och sprit;)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Hmm skulle vara nice med en snygg bil Pappa!;)
96. Längtar du till? – körkort;)
97. Tycker du om dina betyg? – dom är inget att prata om...
98. Ångrar du i ditt liv? – nja att jag är så lättlurad kanske:)
99.Är det bästa som har hänt dig? - Det va nog ändå att vara tillsammans med sigge tills jag fick reda på allt skit han hade gjort..:)


100.Vad är klockan?- 01:44



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0