Godmorgon!

Godmorgon alla sötisar och fulisar;)! Haha skoja.. Jag känner att jag är på as bra humör:) Idag är jag somsagt ledig från skolan.. Ska till Tandis och fixa lite;) Hihi sen ska jag till stan med underbara Lisa:) Vi vet dock inte riktigt vad vi ska göra..:O Men blir vell att vi bara hänger:) Ska även gå med mammas illa luktande hundar för att få pengar till dricka till helgen.. Vilket liv jag har som pallar det för lite sprit..:S Haha aja men jag gillar som sagt att festa men ska nog iallafall försöka vara nykter på fredag.. Men lördag och söndag ska jag ut;) Vi är ju lediga på måndag:) Men sen ska jag nog vara nykter..;) Hoppas ni har det bra! och nej bilden stämmer inte jag dricker bara lite ibland:)! Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0