Fullt upp i sommar/nu

Hejhej sitter och tänker på skolan;) Hehe på? Nej jag tänker på allt jag ska göra i sommar:)! Sola mig så jävla brun;)! Ska låta håret va.. inte platta så mkt.. Har börjat träna som sagt;)! Blogga massa i sommar!:) Jag ska även ner till min bror och hans tjej jennifer:)! Vi ska såklart på grönan och hänga som dom coola! Haha nej! Vi ska springa runt som 5åriga turister:) Hmm iallafall jag? Men gud vad skriver jag nej men iallafall... Höhö jag har jätte tråkigt.. Nu verkar jag som en sånhära liten brud som sitter och filmar sig sj i spegelt och säger allt dom kommer på för studen?:S Nejnej jag är bara lite yr av mig;)! Höhö! Aja mina förhoppningar till sommaren är att bli jätte smal,Brun som fasiken,Fint hår? kanske bli blond efter sommaren;) Och ja blogga en massa;)!



Vaaaad??:S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0