Förändring!

Hej jag har verkligen tänt mkt på mitt beteende.. Finns så mkt jag måste ändra på för att må bra. Först min Pojkvän, Jag måste verkligen lägga ner mer tid på honom och sluta bete mig som en bitch mot honom.. Vilken jag verkligen gör ibland..:S Men ändrar jag på mig så förhoppningsvis ändrar han på sig.. Eller har jag fel?;) Och jag måste verkligen börja sköta mig i skolan.. Det är inte jobbigt:S Jag är bara grymt lat av mig när det gäller saker som är tråkigt.. Eller det är inte tråkigt men det är så jobbigt att åka buss så långt och kliva upp så sjukt tidigt:O Sen måste jag ut mer! När jag inte är med min kille borde jag dra ut på stan eller nått.. Jag sitter ju bara hemma och ruttnar.. Röra på mig mer äta nyttigt men det lär ju inte var några problem eftersom jag börjar gyma imorgon:)! Jag SKA väga 60 till sommaren:) Har jag bestämt! Som jag är idag är verkligen inte jag.. Jag är en helt annan person men har varit denna i snart 3 år.. Nu är det dags för en förändring och låta mitt riktiga jag komma ut igen:)! Puss♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0