För naket?

Jaja vart går gränsen eller vad säger man;) sensadur? Aja idag ska jag vara hemma har varit ute med mamma och Halime åh ätit god sallad:)! Mysigt! Nu ska vi strax slänga på en skräckfilm och skrika tillsammans:) Och jag har jätte ont i händerna efter allt mitt smsande på nya mobilen:O.. Haha iallafall så mötte jag Vincent som va så snäll  och tog hand om mitt minneskort:) Han är iallafall ingen slusk som skulle glo igenom det..:S Som vissa andra som snodde min telle och sen gav tillbaka den men behöll minneskortet..;) mumms aja dom fick vell nått kul iallafall.. huhu.. Puss på er hoppas ni alla får en underbar helg!♥



Kommentarer
aleksandra

oj oj oj , haha :p

2011-05-21 @ 22:39:38
URL: http://simeonova.devote.se
Marcus Pekkarinen

Jävla het bild asså!

2012-10-08 @ 10:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0