En vild kväll!

Hejhej på er alla underbara läsare:)! Igår va det som sagt Valborg;)! Haha jo då jag och mina tjejer körde hårt i stan;)! Började Valborg med att såklart kliva upp ur sängen.. Tro mig det va svårt..:S Ville sova men va tungen att gå upp rätt tidigt eftersom bussen gick 4 typ.. Och när jag har lov ja då sover jag till typ 12 eller 1 ibland:O Men det är bara för att jag är typ vaken till 4 på morgonen oxå:S Haha men iallafall började med att fixa mig:) Frillan va svårast viste inte hur jag skulle ha håret men hade ju min fina långa nya hårförlängning så vart mittbena med lockigt nertill:)! Och sminkningen vart en sotad men lite väl mörk kanske;) Haha ja men iallafall sen vart det kläderna.. köpte två par byxor från JC för jag kunde inte bestämma mig.. Ena paret ville jag helst ha men fanns bara i M-L på dom.. Alltså pasar både M och L men dom satt som ett stort tällt så det va bara att glömma dom.. Sen köpte jag nästan ett par likadana och dom va det S-XS på:) Satt mkt bättre så vart dom:) Ett vitt linne till och en blå kavaj från H&M;)! Allt vart skit snyggt:)! Och vi drog till Ede sen och började dricka där:) Dock kom det fram en gubbe och började små flörta med oss.. Urs! Han höll mig i armen och snackade om nått med nå sex och bla bla och tittade skit snuskigt på mig.. sen smög vi där ifrån och jag handlade vindruvor på Hemköp;) det är allt mumsigt när man dricker;) Sen drog vi till stan och träffade folk:) Vi hade skit kul:)!  Vad gjorde ni andra på Valborg?:) Hade ni kul?!
Här kommer det en bild på mig sen Valborg men vart lite suddig men aja ni ser..:)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0