En snorig näsa?..

Hej på er underbara läsare! Hoppas ni har det bra och njuter av första dagen i skolan efter lovet;)! Själv ligger jag hemma med snorig näsa och ahh vad ska jag säga min hals gör så sjukt ont.. Men aja väntar på att Lisa ska vakna å hon och jag kan snacka skit och förmodligen krypa ner i hennes säng och se disney filmer:) Så mysigt! Måste även städa i våran snuskiga lägenhet.. Urs vad äcklig den är..:S Har haft mina funderingar att flytta till Hudiksvall.. Skulle vara skönt men då följer inte min kille med vilket är det största hindret för mig att jag inte flyttar.. Nu är det även slut på lovet vilket innebär 1.Banta 2.Träna 3.Sköta skolan.. Jaja nu ska jag allt hitta nått annat att blogga om:) Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0