Donken med Lisa&Tulis♥

Hejhej på er igår fick jag komentarer av old people;) Som påstår veta så mkt så jag vart så sur att jag palla inte skriva igår:) Men jag va iallafall en sån DÅLIG kompis till Lisa att jag bjöd henne på mat på Donken EFTER skolan igår;) Hihi jag älskar att jävlas.. Men iallafall vi hade skit kul Så mumsigt med Glass:D Vi snacka massa skit osv osv haha:) Efter vi hade ätit så stack vi hem till Tulis och kollade på film det va jätte kul:) Sen kom jag hem och såg mina fina komentarer.. Haha ja först vart jag jätte ledsen men jag fatta snabbt hur sjukt det är att bli anklagad för massa skit man fasiken inte har gjort?.. Aja men jag mår super och jag och Lisa kommer vara så super dåliga vänner:D Slänger upp lite bilder sen Donken! Dock ville inte Lisa va med på kort så vart bara jag då och min glass;)! Och det är Lisa som knäppt bilderna på mig:) Hihi!

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0