Baksmälla..

Hejhej på er skrev ju som sagt inte så mkt igår.. Men nu ska jag berätta hur gårkvällen va:) Vart att jag och Lisa drog in till stan:) Träffade Jimmy:) Sen vart jag nog för full för att stanna kvar så vi beslöt oss för att dra hem till mig när klockan va runt 12 eller 1 minns inte riktigt:) Mysigt att åka buss på nätterna så sjukt underbart!:) Men iallafall sen kom vi alla hgem till mig.. Vet inte hur men vi alla somnade på en gång;) Hihi.. Sen på morgonen hade jag så sjukt ont i huvet.. Men gick över senare.. Pappa va dock inte så glad när han fick reda på att jag va jätte full igår men han glömde det snabbt efter att visat sin typ ja vad va det.. ett flygplan man bygger själv..:S Lisa drog hem runt tre och Jimmy har prisis åkt:( Vart att vi kollade på film och sånt:) Hoppas ni har det bra! Puss♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0