Alla som inte dansar!

Hej på er nu sitter jag i skolan:) Konstigt nog är jag pigg:S Sitter även och lyssnar på den gamla låten som säkert är bortglömd.. Alla som inte dansar;) Haha ganska bra men lyssnade sönder den i mina unga dar...:P Haha.. Har även haft stora funderingar att dra ner till sthlm och träffa bror:) Va ju ett tag sen;) Synd att jag inte va 18:( Krogen får allt vänta ett litet tag till:(!

Snart är Sigge i Hudik:) Han har varit i Gottsunda:) Vill oxå dit va ett jävla bra tag sen nu:( Och suki och Kila har tydligen blivit jätte stora:) Ska träffa Sigge efter skolan:) Ska fråga om han inte kan hjälpa mig att slänga i lite blonda slingor:) ( Jag ska inte bli hel blond ) Vill bara ändra lite på mig nu när det är sommar:)! ungefär såhära ska jag göra:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0