Skola

Hejhej sitter nu i min nya skola :) kul! skit bra lärare här och eleverna är så underbara dom bara kan bli! snacka om en guld skola! :D Dock måste jag jobba efter skolan oxå eftersom jag ligger så mkt efter så slutar vell 5 ungefär i några veckor ;) haha vad tycker ni om det?? igentligen slutar jag 10 över 3 varje dag ;) Men det är bra att jag jobbar över så jag får bra betyg :)! Snart ska jag hem iallafall så det är rätt skönt men imorgon slutar jag 5 :( Aja vi hörs när jag kommer hem :)! Btw jag vill ha pannkakor med blåbär!!!:( Bantning är inte kul :S bild från Google..



Kommentarer
Lotta

Jätteduktigt att du går in för att plugga men banta behöver du verkligen inte. Äta sunt och träna är bra i lagom mängd men du är jättefin som du är!

Kram kusin Lotta

2011-03-15 @ 12:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0