Sallad i solen!

MM vad mumsigt tt äta en saftig sallad i solen :)! så underbart! och ja jag äter nog lax sallad hela tiden.. :P men det är så grymt gott! Just nu sitter jag hemma hos pappa, Mamma har dock dragit på en resa till spanien :) Hoppas hon får det kul! Dock har jag fred över mig som drägglar lika mkt som om jag skulle stå i duschen.. vet inte vrf han tycker nog det är varmt.. eller så ser han min sallad.. kan nog vara det ;)! haha nej nu ska jag fundera på om jag ska börja video blogga :P måste bara veta vad det ska handla om.. jag hatar tjejer som står framför spegelt och snackar om saker om sig själva.. och tuggar sitt otroligt iriterande tuggumi..:S nej kanske blir en hår tema eller smink :) det är mer intressant tycker jag! kom mer förslag! :) ha en bra dag! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0