Saknad..

Urs sitter i skolan fortfarande försöker hitta nått om London Smog men hittar inget.. inget jag fattar iallafall.. allt står på Engelska.. Sknar Aleksandra nu.. så tråkigt att inte ha nån att prata med i klassen :( Saknar våra små bus.. Men de är ju klart att man måste sköta sig här i livet.. Måste få ett bra jobb så min mamma och pappa slipper sitta på nått ålderdomshem när dom blir gamla! Aldrig kommer jag inte tillåta! dom ska bo hemma med personal där! skiter i om det skulle ta hela min lön! dom ska få ha det så bra! Gör allt för dom!:) snodde en bild på Aleks :) saknar henne skit mkt men vi ses nog snart igen :)!





Kommentarer
Aleksandra

naaww jag saknar dig också fan :( ändå om du nästan aldrig va i skolan de tiderna du var här så hade vi kul och då du inte var här visste jag iallafall att du kommer imorn tex men så är det inte längre :/ fast du kommer nog hitta nya kompisar snart och glömma mg då :( men vi borde vara ofta hitta på saker hos dig eller hos mig så att vi inte tar och glömmer varandra :o och sköt dig nu i skolan nu skit i folket tänk på skolan då kommer du få bra jobb sen och myckeeet cash :D

2011-03-15 @ 15:00:08
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/
aleksandra

Det är bara början ju alla kan inte hoppa på dig och bli kompis med dig redan andra dagen ha tålamod det kommer och va glad och tyck inte att allt är pinsamt som du gjorde här det är inte kul man ska vara fri och skita i allt bara leva på :-) och jag ja haha jag är en social människa så märkte nog från början att jag och du var de som kom lite vilse i våran klass därför blev vi kompisar för vi va inte som de andra :) men men nu är jag ensam :( haha

2011-03-15 @ 21:14:55
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/
Tula-Lina

Det kommer bli bra snart, lovar! Försök prata lite med dem, så de inte tror att du är en blygis, för det vet jag att du inte är! De flesta är jättetrevliga så kör på! Och jobba ordentligt så du får betyg och slipper lovskola! :D

2011-03-16 @ 09:29:12
URL: http://nanuak.com
Gustavkristin

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-05-09 @ 15:22:13
URL: http://gustavkristin.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0