Godnatt

Hej på er :) sitter hemma nu ! De va kul på stan idag med Pappa :)! Vi handlade mat och jag fick övningsköra med mammas bil :P Haha det gick faktist bra :)! Har prisis ätit en od sallad :)! mumms! imorgon ska jag dra 09.00 till pappa och hjälpa han gå ut med alla hundar.. suck så jäkla tråkigt.. Aja fort så är det gjort.. :S Btw så kollade jag runt på hårförlängningar ikväll ! Vet inte om jag ska göra slingor eller köpa nytt fint trens med klipps.. hmm vet inte riktigt.. skulle vara skönare med slingor.. Sen gör anna det på mig för 500 :- om jag skaffar egna slingor! Kanon bra pris kallar jag det! :D bilden får bli min mumsiga sallad jag gjorde idag ;)!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0