Godmorgon!

Hej på er kära bloggläsare :D Nu har tittar siffrorna ökat grymt bra! :) skit kul tycker jag men komentarer va det mindre bra om :( Men iallafall så har reklam börjat komma upp på min blogg?.. inte okej .. som ni ser så kommer det hela tiden upp längst ner i skärmen som blommor choklad och massa saker.. hmm får ta tag i det! Vill jag inte ha utan att dom ber om lov om det.. har hänt fler en mig och ingen hittar ett sätt att ta bort det så sjukt jobbigt och iriterande.. räcker med att dom trycker sönder brevlådan med ica reklam 24/7.. :S Men aja nu ska jag ta mig en redig frukost :) sen ut med Hundarna sen en jogging tur på mitt härliga löpband! :D Hur ser eran dag ut??! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0