En liten jag?

Haha tänkte vell att det kan va kul att se hur jag såg ut som liten;)! Haha ser vell en aning pojkig ut! Men det är jag oxå.. Har alltid älskat bilar osv.. Har ju åkt cross sen jag va typ.. 8;) Första crossen va en yamaha 50cc! Haha så pinsamt men ah.. Och sen vart det en Kawa 80cc! gick bra som fan..! Sen började jag åka lite på brorsans 250 Yamaha;)! COOOOOLT va?;)! Haha den va ju såklart för stor för mig men jag fick hoppa upp och hoppa ner:P haha aja nu kommer det lite sköna bilder!:D Och på bilden när jag visar rumpan så stoppade jag in en kladdig macka i vhsen elelr vad det heter... Pappa vart inte glad:O

Jag och min bror;)!



Herre gud vad ful jag va:O!



Haha åhh jag ser verkligen ut som en kille:S!



RUMPA??:O



Vet inte riktigt om dethära är jag eller min bror..tippar på att det är min bror:D Men det är iallafall min första cross:P!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0