Dvärghamster

Hejhej slänger upp lite bilder sen jag och Tula va på Zooaffären:) Titta så söt! Man vill bara smaska i sig dom;)! Haha nej då men dom är sjukt söta:) Sigge vill ha en svart och jag vill ha en ljusbrun som denna på bilden!:) Imorgon blir det Gävle med Tula då vi ska dra och kolla på en stor djuraffär med massa söta djur!:) så vi båda har mer att välja på:) dock köpte jag inte hamstern i Hudik.. Men hittar säkert en annan som passar mig bra:)! Vill ha en Iller som fan! så sjukt söööta!:D





Kommentarer
Tula-Lina

De var så hemskt söta! :'D

Längtar tills imorgon haha! Ska lägga mig nu så det blir morgon snart. :D Ses då!

2011-03-30 @ 22:29:52
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0