Drömmar

Hej på er:) Sover hemma hos min moder och fader inatt:) Mysigt att ligga i min egna säng och titta upp i mitt vita frächa tak;)! Luktar gott oxå! Har vanilj dofter i hela rummet!:D Älskart! Min älskling sitter och gnäller att jag ska komma till Frigge nu kl snrt 4 är den:O haha borde kanske sova snart;) Har tänkt lite på denhära tjejen som skrev på min blogg:D en kille visa mig henne och mitt rövhål är ju snyggare en henne:S Hehe jag är super glad över att vara jag så hon lyckas inte försöka få mig ledsen:) jag älskar livet!;) JAG MÅR SUPER BRA! Ska börja gyma som sagt längtar verkligen:) det kommer bli några timmar i veckan:D När jag tränar ska jag äta risifrutti:D så jävla gott! och bara 250 kalorier! det är lite i en sån stor bägare;)! 





Kommentarer
Lotta

Vill bara säga att man ska skita i dåliga vibbar och njuta av dom bra ;-),

Kram Kusin Lotta

2011-03-27 @ 16:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0