Vild natt igår!

Hejhej på er alla:) Va som sagt i stan igår:)! Va ju rätt kul innan det spårade ur..;) Haha vart lite för mkt dricka tror jag.. Men är iallafall hemma nu:) Vart att Undin mötte mig och Lisa i delsbo även Sara Fredlund som jag vart vän med igår efter ha bråkar ett tag;) så barnsligt.. Men iallafall så sov jag,Lisa och Undin hos mig:) Han va så sör och gjorde en kopp te till mig:) Regnade i stan så va as blöt... Frös som ett tag.. Duschade på en gång när jag kom hem.. hetaste värmen på kan jag lova!;) Haha nej men slänger upp lite bilder efter jag duschat:) Jimmy,Undin och Lisa ska till mig ikväll:) Mys! Va ett tag sen jag träffade Jimmy nu.. eller ja två dagar:P... Aja hoppas ni har det bra! Puss♥

Jag är bara förjävla sugen på Körsbär:( Blir nog att hoppa på cykeln upp till Ica:)!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0