Blixtrar och dunder!

Hej på er!:) Just nu sitter jag i skolan! Skönt!! Men ska kanske sticka tidigare för det är ändå bara massa teater eller vad det heter.. vilket jag inte pallar att se..:S Drar hellre in till stan med Tula! Jag ska till hemköp och köpa massa naturdiet;) Haha är skuldig min mamma alla pengar men ah haha hon kommer vell strypa mig med ord men aja:P Haha sen måste jag kolla om jag är gravid.. Eller om det fan är en ölmage..:O Haha har ju druckit sjukt mkt nu i tre veckor men vad fan man är vell ung;)! Hihi ska som sagt festa i helgen oxå;) Hihi!:D Ska även hem till Sigge och hämta mina grejos och lämna hans förbaskade nyckel:D Hihi nu fan ska jag leva livet som aldrig förr:) Full med fest!!;) Och igår bloggade jag inte så mkt för att det blixtrade som fan hemma hos oss:O Men aja den tog vårat internet:( Men ska fixa nytt idag:) Puss och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0