Tjabba!

Tjena haha vart inte så mkt skrivet ändå;) Men iallafall så fästade jag ordäntligt i Fredags:)! Skönt att vara ung och dum! Jag vart full som bara den men Lisa drack knappt nånting vilket va nog rätt bra eftersom jag va riktigt full! Vi åkte iallafall in till stan och drack.. Va inte alls kul där så vi drog till Delsbo och landa slutligen hos PG;) Aja det va vell rätt skoj där?:P Haha sen kom Jimmy det va nog första gången vi bråka:S Inte mitt fel att han kallar mig Emma när båda är full som två as;) Haha sitter och skrattar åt det nu:P Men aja ska även köpa en valp efter Strössel som jag lånade av Erica:) Ska bli skit kul! Strössel är så jävla underbar och fin så tar mer en gärna en valp efter henne:)! Är hemma hos mamma och jobbar.. Ska jobba här as länge men inatt ska jag och Lisa bada på utebadet:) Ska bli skoj! Sen måste jag försöka ta mig till Ljusdal till Aleks men åker fan inge mer buss på ett tag;)! Höhö! Hoppas ni har det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0