Vad fan händer??

Huhh? jag vaknade tre inatt av att jag inte alls mådde bra.. hoppade in i en varm dusch, sen gick jag till tven och slängde ner täcke och kudde i soffan.. mådde bra en stund till det kändes som att ögon och allt sögs in i mitt huvud?:O Det släppte och direkt efter forsade det blod in till min mun och rann ner i min hals:S.. Måste ha varit från näsan eller nått:S.. Och jag menar verkligen forsade! Några sikunder efter började tven snurra:S Försökte gå till duschen men allt seriöst snurrade! Kom iallafall till duschen så jag tvättade av mig i ansiktet med kallt vatten.. vart bra då.. men är jag typ hög eller?:O Detta har aldrig hänt mig.. dock har jag tagit tre alvedon, tre höga doser av b-vitamin som man igentligen ska ta en om dagen.. och ah p piller.. det är de ända.. jag brukar ta massa tabletter som alvedon och sånt.. lite väl många om dagen men det har aldrig aldrig hänt såhära!:O mkt rädd..:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0