Uppe med Tuppen!

Hejhej vaknade kl 3..:O Vet inte vrf men nu hinner jag lätt med bussen iallafall:) Haha jag kom på att jag saknar vår lilla älskling i Uppsala:(! Lill gumman som kryper upp i sängen och låter som en liten gris kulting:( igentligen är det sigges storebrors hund, Men blir att vi kanske tar hem henne hit:) Eller ah det har varit funderingar om det iallafall:) Och en liten filmstjärna är hon ju oxå! Jo då hon är med i Jaccos musikvideo i  vår betong!;) Häfftigt va?:D Nej men jag saknar henne jätte mkt:( buhu.. Aja bjuder en bild på henne och mig:) men inte i samma bild för det har jag ingen:(! får bli det när jag träffar henne:)!




Sötnosa!!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0