Svar på komentar?..

hej fick en konentar..

Från- Idiot?: vrf ska folk komentera om du inte svarar dom?..

Svar: Em det är så att jag svarar alla som går att svara på.. om du va lite smartare och visste om så går det inte att svara på din komentar om du inte har blogg sj?.. Du kan inte stå som anonym och sen tro att jag ska kunna svara dig? sen har jag inte orken att skriva svar på komentar åt anonyma:) Jag svarar ALLTID på dom som går att svara på!

Aja har nyss sett en film på pappas nya dator:D Den va as bra tycker jag haha! Handlade om ett par och en vän som va ute och åkte skidor.. Sen fastnar dom däruppe på berget i liften:O hoho och där händer det läskiga grejor enligt mig iallafall:D Ni borde kolla in den!;)







Kommentarer
aleksandra

Jag kollade också på dne nyss , fyfan säger jag bara så äckligt och läskigt:S

2011-01-28 @ 23:16:03
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0