Skolan

Hejhej sitter på skolan nu:) vet att jag inte har varit så aktiv på bloggen.. men det är för att comviq surf är cp:S Men aja jag ska fylla på snart så jag kan börja blogga igen:)! Lovar! Jag hatar verkligen att inte kunna blogga.. Men aja nu vet ni iallafall:) Hade möte igår på skolan och så klart så har en skolkare som jag har 50% frånvaro.. Men jag ska få mera hjälp i skolan nu så jag hoppas det blir bättre.. As trött nu men jag kämpar igenom denna dag;) Haha.. Somnade typ 2 inatt då Sigge ville se Linas kvällsdagbok;) Haha super roligt att se Sigges reaktioner:D.. Men somnade typ 4 eller 3 inatt:O Sigge sover hemma idag då det vart så sent.. Måste ringa och sjukanmäla han innan han Dampar:P.. Men nu ska vi jobba lite i köket! Ha det bra:)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0