Skolan..

Hejhej sitter på skolan och tråkar..:S somna på bussen gjorde jag oxå:O Men vaknade iallafall när vi stannade vid skolan:) Haha trodde vi skulle ha matte men såklart börjar jag kl 10.. As kul att sitta på denhära sunk skolan och uggla sönder då:(! Urs nej jag önska man inte behövde gå skola! Hatar verkligen att gå i skolan alltså..:S Vet inte riktigt vrf jag är noh en hemma sittare till 100%.. Men va i stan och sånt är ju alltid skoj;)! Och att jag vägde min imorse har gått ner 2 kilo på en vecka och två dagar:) Genom att bara gå och röra på mig:D och ahh.. slarvat med dieten men det funkade ju ändå;)! en sånhära våg skulle man ha hemma eller hur?:P lite roligt faktist..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0