Nu bryter jag ihop!

Fy fan sitter på skolan och det suger mitt hår är elektrist och lockigt mitt smink är cp och jag är fet och ful.. nu ska jag fann gömma mig i en grotta och aldrig komma ut igen.. Typ gå i ide eller vad det heter.. Japp nya Björn Hanna.. Haha. Nej men jag sitter på skolan och ser ut som skiiit och vill bara hem.. Men såklart ska mamma vara så sen och söla med hundar och allt och en tjej som bor hos oss ska hon ta med överallt.. Jaaaaag vill heeeeem:(! Och jag kan inte åka till lägenheten i Frigge heller för cp sigge tog med sig våran ända nyckel.. Och jag va ju cpcp som tappa bort den andra.. Nej urs jag vet inte ens varför jag skriver, Snacka om en super dålig dag:(!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0