Hemma från träning

Hejhej kom nyss hem från träning:) as skönt.. Har jätte ont i benen då jag cyklade på nån sånhära tränings cykel:) Och att jag har hållt att bara äta NaturDiet:D! ska göra det i en månad nu för nu har jag ätit det länge så jag är van vid smaken.. Men ska köpa nya för dom jag har nu är skit äckliga:S Men aja min Pappa är grym! han har köpt en ny bil:) en Cadillac typ gubb bil med 295 hästar:) Skit snygg tycker jag! Längtar tills han får den då jag kommer få köra den sen för jag har inte råd att köpa bil åt mig så pappa fixar;) Se upp så att säga:O... Hanna på vägarna snart då;)! hihi!



Kommentarer
Anonym

HAHA jag vet men ville inte dit ensam och han solade bara 10 min för skojs skull:P

2011-01-17 @ 20:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0