Haha dolt..

Åhh jag hatar när folk ringer dolt och kallar mig typ hora osv :P liksom så barnsligt.. Jag har mina aningar om vem det va denhära gången då det är inte många som vet en sån hemlighet om mig.. Haha inte att jag skulle vara en hora men det sas andra saker jag inte vill dra upp på bloggen då det handlar om mig såklart;).. Ja och jag har prisis fått nytt nummer som bara typ 15 personer har:) Och haha det är pinsamt hur dum folk kan vara att ringa dolt och dra upp såna saker.. Snacka om att avslöja sig sj:S..



Kommentarer
Pelin

HAHAHAHAH va skööönn ba tvinga han köpa :P ♥ Bäässttaaa :D vilken smak gillar du? ♥ Haattaaaaaaaaaaaaaarrr oxå folk som ringer dolt! Hatar :@

2011-01-22 @ 11:14:37
URL: http://peeliiins.blogg.se/
aleksandra

haha du måste berätta ?:P vem var dt nån jag känner kanske?

2011-01-22 @ 15:24:35
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0