Godmorgon

Hejhej vaknade yp 9 idag.. eller a först vaknade jag kl halv 8 å Henke Lusth kommer och dampar på ringklockan..:O Höhö han ville väcka älskling då dom ska åka skoter och sånt idag:P Haha ( orka ) Nej men kul för dom iallafall:) Sj ska jag snart in till stan med pappa:) han ska köpa lite nya kläder till sig sj konstigt nog..:P Och sen ska vi gå och titta på Attract gåband:) underbart! Han vet att jag önskat mig de skitlänge:P Dock är jag inte glad för jag hinner inte fixa mig så mkt.. slänga på lite smink och snabbplatta håret..ingen hårförlängning heller..:S Aja jag ska bara in och kolla lite:) Orkar inte bry mig längre.. förut va det hämskt.. kunde inte ens gå till macken osminkad.. så osäker va jag:O Uffa..





Kommentarer
aleksandra

HAHA ja det vr jag som skrev .. men skojade bara va lite på galet humör:P asså kollade tidningen i förigår det var några tjejer från hudik som hade wolat bara 16 min och fått brännskada de visade på deras face .. blev lite rädd då:(

2011-01-29 @ 15:08:29
URL: http://aleksandrasimeonova.blogg.se/
:D

Du vågar bara svara på dom anonyma komentarerna eftersom du är rädd att käfta emot dom som kan svara dig sedan^^

2011-01-29 @ 22:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0