Älskling slutar tidigt..

Ojoj mina skolk känslor pirrar ända ut i finger topparna:O.. Älskling slutar tidigare idag:) Vill hem till han och uggla sönder:) Framför tven hela dagen och se Simpsons:) Åhh jag vill hem till min Älskling:( Alltså ändå lite sur.. Sigge är så rädd för mig:O.. Så fort jag kollar snett eller nått så bah hehe emm är du sur? :P Haha jag frågade nyss vrf han gör <3 på sms inte så vanligt han gör det;) så svarar han : Men ja för att jag inte ville att du skulle vara sur:( pusspåre:)     Man bah ehh okej jag är inte sur:) bara en mens surig hanna just nu.. höhö ähh jag vet inte vad jag skriver:S..





Kommentarer
Masina

Haha gulligt inlägg! Fin blogg! =)

2011-01-25 @ 11:28:54
URL: http://masinas.blogg.se/
Pelin

Men varför vill du inte äta vanlig mat bebo? :o Asså det är ju väl godare eller? :P ♥ Åhhh älskar Simpsons HAHAHA :D Eeehh vi alla är så när vi har mens :P

2011-01-25 @ 16:46:16
URL: http://peeliiins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0