Skolan

Hallå hallå..

Sitter på skolan nu:P Orkade upp iallafall men blir en jobbig dag på skolan helt jävla ofixad:( Urs hatar det.. Pratade med Ewe nyss som är typ aa kommer inte ihåg vad det heter men hon hjälper Med skolan och så.. Så nu kanske jag äntligen får byta skola eller klass:D Skönt att få slippa Dagis och börja skolan!! huhhh. blir jag vell talad för mobbning men jag kan inte jämföra mig med vissa i min skola.. Jag blir äcklad ibland hur dom håller på skulle vilja flyga på dom och spotta ut all min ilska på dom.. hmm! Jag är så jävla förbannad. En riktigt dålig dag! Folk ska acceptera varandra..! Har man inte lärt sig det är man inte mogen eller klok nånstans!:) Min åsikt iallafall..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0