Skolan

Tjoo! Sitter på skolan nu:) ska dock åka snart in till hudik med pappa:D köpa tyg skor jag kan ha på serveringen! Och jag ska träffa Tulis i stan:) Kommer bli kul! Och imorgon ska jag även ta ledigt från skolan och hänga med Tula till Åbo trir jag det hette då hon ska tatuera sig!:D så grymt! Vi ska åka as långa vet jag iallafall:P Hehe men det ska bli skit kul:) Fundera på att ta med system kameran så det blir lite bilden;) om Tula vill såklart:) Btw går jag på NaturDiet nu:O Huhu ska hålla det nu vilket jag tror att jag kommer göra med Bars och allt:).. Emm aa sebbe kom nyss och frågade om jag ville ha snopp?:S huhh haha sickan tjejtjusare;) Haha ne då han är jätte snäll! Grym i köket!:O med mat! Hehe nej nu ska jag dra och jobba lite:) Min lunch idag (eller hur det stavas) Den är så jävla god med banan och choklad smak!!:O



Kommentarer
Steinuna

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-05-05 @ 12:07:33
URL: http://steinuna.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0