S. M. L.

Hmm nått har hänt,, att jag gillar super super smala kroppar.. förut tyckte jag det va äckligt.. enbart förjävla groteskt.. men nu har jag ändrat mig nu när jag är så jävla inne med vikt utseende osv:S Jag tittar på alla möjliga sätt att banta.. Barnmat,naturdiet,sallader,kött dieter till att köra ner fingrarna i halsen:S Naturdiet faller mig men nu har jag gått så längt att jag tar ungefär 2 schakes om dagen.. alltså knappt 400 kalorier på en dag.. det låter jätte lite men för mig och mina sjuka tankar är det sjukt mkt.. Min kille tycker att det börjar gå förlångt.. Min familj tror jag inte riktigt har insätt vad det är jag går runt och tänker på 24/7..:O Jag tror att det är många som blir helt inne i super smala kroppar efter att ha varit mullig eller fet sj.. Jag vet att nått har blivit fel på mig eftersom jag hatar super smala kroppar hela mitt liv.. Jag känner mig så vilsen när det gäller min kropp.. vågen visar neråt men jag märker inga täcken på förändring.. ser jag inte eller vad är det! jag är kanskie så blind för mig sj att jag kommer förstöra mig mer en vad jag redan har gjort.. Jag tycker det är så grymt jobbigt och svårt.. vill va suuuuper suuuuper smal!!!









Kommentarer
johanna

hehe, tack :)

2011-02-16 @ 22:00:20
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0