Mitt Liv

Hejhej nu har jag och älskling rätt ut allt, vi har små bråkat lite och har haft för mkt tjaffs i vårat förhållande, Men nu har vi bestämt oss för att sluta med det och sattsa på vårat liv tillsammans! Sigge ska ta körkort! Jag med såfort jag blir 18.. Jag skaffar snart bil vilket blir att sigge kommer köra den då hans är så jävla ful.. Sigge ska oxå börja sköta skolan vilket jag tänker stötta han i allt jag kan!:) Och jaa vi ska se till att skaffa en hund.. Vi hoppas att vi kommer överens nu med ras och allt:)vi båda är inne på en Fransk Bulldog. Skit söt ras jag kan lägga ut en bild på den rasen från nån random bild på google;) Eller en pittbull amstaff förmodligen en valp från Zukie sigges och hans brors hund:) men den bor ju i uppsala hos sigges bror piack:) Aja sov sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0