Mitt liv

Ja mitt liv är nog inte särskillt intressant. Har alltid gillar bilar och dinosarier eller vad det fan heter?? barbies va inte min sak.. nej jag smälte deras ansikten på spisen vi hade hemma. dom va fula och äckliga tyckte jag.. gillade faktist att se dom smälta och bli fulare en vad dom e.. nudist va jag oxå.. sprang konstant runt naken ända tilla jag blev 8..... Har alltid haft mina skriv och läs svårigheter.. Det märktes redan i sexan när jag flyttat upp till kuk hälsingland. Men det störde inte direkt mig utom att jag blev konstant retad och mobbad av mina såkallade klass kamrater. Fast en av dom har alltid försökt mobba mig och frysa ut mig från klassen.. men den va inte särskillt stor om jag minns rätt va vi 5 tjejer. Första dagen jag kom dit va okej fast jag saknade Stockholm och mina bästa vänner. Men glömde det snabbt och träffade då de två tjejerna som va i min klass.. dom andra två började senare. Jag märkte snabbt att ena av dom hatade mig.. va nog för att jag va med hennes bästa vän dagligen både i skolan och på fritiden. tog det inte så hårt tills hon vart rent ut sagt ett jävla pain in the assssss! Fast jag träffade snabbt en tjej som gick en klass under mig. Hon va tyst och sa inte mkt vad hon tyckte eller kände.. Vi fattade snabbt varandra och vart bästa vänner. Haah skrattar än idag av att vi vart bästa vänner för att vi hade likadana byxor.. ett par fula röda tajta byxor.. nått man faktist aldrig glömmer. Vi berättade allt för varandra. Upplevde mkt tillsammans. 

Sen blev det 7an.. Nya människor och ny skola.Friggesundskolan hette skolan. en mysig skola men jag förväntade mig nog inte riktigt hur det va.. Jag fick många nya vänner iallafall och bytte kille konstant kändes det som.. En av dom va ett riktigt svin.. När jag gjorde slut med han så åkte han hem till oss på natten och snodde min brors cross?:S Hmm tur att vår hund klippte till han det försänade han.. Och han va kanske tre eller fyra år älde en mig.. Sen träffade jag en rätt snäll kille fast det höll bara i ungefär tre månader. Och tur att den killen inte tog min oskuld iallafall för han hade hoppat i säng med min bästa vän när vi tydligen va tillsammans.. jag bryr mig faktist inte om det.. jag tror inte jag va så kär i han.. Men jag har aldrig pratat med den såkallade bästa vännen sen dess.. Sen träffade jag min kille som jag har nu idag.. Vi hatade varandra då han brukade umgås med min bror eller det va inte min riktiga bror men nu idag kan jag inte kalla någon annan plaserad vi har hos oss för bror .. men iallafall han umgicks mkt med han och jag gillade honom verkligen inte.. tror inte han gillade mig då heller faktist.. Jag kallade honom både de ena och de andra för han va så sjukt dryg.. men sen fick jag ett sms av någon som det stog PRUTT på:S.. jo såklart det va min kille.. Jag frågade hur han fan fick mitt nummer och trodde han skulle va dryg på sms oxå.. men han ville träffas och så.. helt random.. Konstigt nog va det nått som fick mig att ändra åsikt billig och dum som jag va.. men iallafall vart vi tok kära i varandra! och de va oxå han jag förlorade min oskuld med. det kändes bra och det gör det än idag. Fast jag bara hade prisis fyllt 13.. Vi va med varandra varje dag i hela 7an! de va underbart.

Men i 8an vart det problem mellan oss och jag vart djupt deprimerad och gick ner massa i vikt vägde från 68 till 58... Mina kläder bara rasade av.. Jag försökte vara med andra killar med det gick inte.. jag fick dom bara att bli kär i mig och sen sket jag i dom:S Bitch.. Men så är det för tjejer som är sårade eller för dom flästa iallafall.. men det vart bra mellan mig och min kille igen.. vi fick det super bra faktist!

började sen 9an.. gick bra.. tills att jag va dum och berättade sanningen för ett par klasskompisar som dom va då.. De va en vän till mig som sa lite dumma saker så klart va jag dum och berättade det.. det stör mig en idag att de jag sa va sant med det valdes att inte tro på det..Det gjorde att jag sen blev mobbad av hela klassen.. Fick sms konstant som hej din jävla fitta har du kul att bara sitta hemma.. och du är så ful och fet hoppas du ruttnar?.. japp det fick mig att rasa ner i vikt igen.. gick till skoln ett tag fast jag hade en stor sten i min magen.. gråt inombords men visade inte det på utsidan. sen orkade jag inte mera och bara satt hemma i nästan ett helt år.. Alltså jag gick inte till skolan..

9an igen.. ja såklart fick jag gå om nian för att jag stannade hemma så mkt.. Jag va grymt osäker.. Men eleverna i Ede skola va så gulliga och snälla! fick dock gå i den klassen som kom från friggesund alltså 8an då som blev 9B i ede skola.. det gick bra faktist.. Träffade många nya vänner och gamla.. Gick super bra tills det vart knas mellan mig och min kille igen.. Då gick jag konstigt nog upp i vikt.. Började dricka en massa.. då menar jag verkligen en massa jag ljög för mina föräldrar hela tiden vart jag va och gjorde osv.. hade ett stort stöd av tre tjejer Carolin som jag inte nu är vän med längre av våra anledningar.. men jag tror inte hon vet riktigt att hon va ett stort stöd.. Lisa som jag va bästis med i ungefär ett år då med vilket vi inte är idag. Och sen Tula såklart! dom gav mig mkt stöd då jag tar allt så hårt.. men det räckte inte för att få mig riktigt lycklig jag kände mig värdelös och grymt ledsen. Gjorde saker jag inte fattar sj varför drack hela tiden och ahh gjorde saker som att göra bort mig.. Jag klappade till en kille helt random i hudik för jag fick nån sne fylla.. Konstigt nog så tror jag en kille såg att jag va sårad på skolan.. som gick i 6an? låter jätte liten men han stack ut när det gälde mognad osv.. Jag snackade aldrig med han innan utan kände hans bror.. Men den lilla killen tog snabbt kontakten med mig.. och ja jag tog såklart kontakt med han.. jag vet inte vrf men han bara hade nått jag ville veta mer om.. inte en nyfiken het som att ahh bli kär eller nått men han hade nått som fick mig att bli nyfiken.. och det visade sig att han hade mkt som va nytt för mig.. Ärlighet,Mognad,Omtänksamhet osv ja allt som faktist inte så många killar har i 7an 8an 9an gymnasiet.. Han fick mig att bli glad och lättnad på samma gång.. med tjejerna hade jag så svårt att kunna säga allt till.. det vart liksom pinsamt.. sen litade jag inte till 100% på dom.. Men jag vet inte vad det va men han fick mig att lita på han... Men såklart sabbades den kontakten med.. Men då vart jag och min kille tsm och vi insåg då att vi nog är gjorda för varandra.. deppiga utan varandra. som svanar eller såna konstiga djur som deppar och sen dör om den andra försvinner.. bara att jag visar det mer en vad han gör.. Nu idag bor vi ihop! och det känns tryckt! Vi bråkar ju såklart ibland men det är inte som förut. Saknar såklart den/ dom jag litade på men jag måste försöka leva vidare helt enkelt. Jag tycker min tonårs tid stavade säkert fel där men men jag tycker den har varit grymt jobbig och ´det får mig att bli ledsen och deppig en idag men jag förtränger det för mig sj. Nu lever jag med min älskling och ska försöka sköta om mitt liv.

Familjen! Mina föräldrar är verkligen dom underbaraste som finns för mig! När jag samtidigt vart mobban i skolan gick jag igenom mkt med familjen. Mamma och Pappa va ju såklart jätte ledsna för att jag va hemma från skolan och mådde dåligt. En mobbning skadar inte bara en klart det skadar ens familj.. Min bror har haft drog problem i många år men är ren nu och har ett mkt bra liv! Det skadade mer en vad själva mobbningen gjorde.. Jag älskar min bror grymt mkt han betyder allt för mig! Och min pappa jobbar inte i sverige.. han jobbar alltså borta i veckor.. det betyder att han missar min födelsedag och sånt ibland:( det är jätte jobbigt en idag.. men tror inte min pappa skulle passa med ett jobb som han får dåligt betalt med.. Men jag har lärt mig att leva med detta fast jag är ett stoooort fans till min kära pappa! Och min mamma såklart!





Kommentarer
Tula-Lina

Jag tycker det är helt sjukt hur dumma alla var emot dig när du gick i 9:an första gången.. seriöst, förstår inte hur man kan vara så elak emot någon som de var. :O

Men jag är glad att allt har börjat fixa sig för dig, och jag är jätteglad över att vi är vänner igen! Du är en oerhört bra, vacker och stark människa som inte förtjänar att få sådan skit som du fått. Kom alltid ihåg det! <3

2011-02-17 @ 10:30:50
URL: http://nanuak.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0