Insnöade

Hejhej är hemma från skolan idag då jag är sjuk och typ insnöad:S Min familj i ängebo ja dom kommer inte ens ut.. Pratade med pappa nyss och det va snö upp till hans midja när han försökte gå ut:O Aja hoppas Jimmy kommer till pappa snart och emm vet inte vad det heter men tar bort snön med en traktor:P Haha ja jag är inte så inne här..:S

Sitter och lyssnar på musik just nu:) Rihanna Man Down ;) as bra låt! bra att lyssna på när man har skit tråkigt.. Hmm vet inte vad jag ska göra har så tråkigt att sitta i Frigge sj.. Längtar tills Älskling kommer hem eller ah inte så mkt då han har köpt ett nytt tvspel idag..suck han kommer sitta där hela helgen eller ahh jag lär ju få leva med att Sigge o Svensken sitter som småbarn på julafton fast framför tven.. Åhh jag får vell åka hem till mamma och pappa så jag har nått att göra:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0