Gym kort!

Åhh har nu fått ett gum kort av min underbara fader :) vilket jag kommer att använda.. Att få det kortet va inte det lättaste, Då ett års kort kostade runt 2000 :- :S Och min familj tycker att jag överdriver om min vikt och utseende.. att det har blivit som ett beroende.. Det tycker inte jag.. Jag som inte är nöjd med mig sj så det är mitt val. Men jag är underbart glad att dom säger som dom tycker och tänker :)

Sitter nu i soffan framför tven då jag inte kan sova.. Simpsons äger verkligen:) Vet inte varför men jag känner mig verkligen trygg hemma när simpsons är på tven:) Guld till dom! Nej nu ska jag läsa bra och dåliga bloggar och sen kanske ta och sova? eller om det blir en ny header?;) Och sen blir det en bild på mig jag är mkt nöjd med! Ha det super bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0