Godmorgon

Godmorgon på er!:) ska in till stan idag! mot HUM ;) haha Aja mamma kommer hämta mig snart så kommer hon skjusta mig och Halime till Delsbo så ska vi ta bussen därifrån till stan. Istan ska jag träffa Tula och Halime ska hem:P hehe sen ska jag och Tula sticka till HUM och sedan apoteket;)! Ska kanske köpa ett par jeans när jag är inne i stan!:)

Sen efter stan ska jag hem till min mamma:) vi ska äta god middag! se på film och så:) hmm vilken åmngest jag kommer få att äta mat.. men mamma tvingar mig.. Har ändå gått ner så mkt nu så det spelar ingen roll nu kan ju alltid ***** Hjälper alltid!;)

Jag saknar min älskling!:( Han är i skolan och sen har han Bandy martch.. Sen antar jag vell att Svensken kommer.. Hoppas han har med sig Strössel! så jävla söt den lilla hunden! Snacka om att Erica måste va lycklig att ha en sån sockertopp!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0