Att skita i dom man älskar

Haha ja jag tror alla tjejer vill kunna skita i dom man älskar när dom beter sig som skit.. vilket inte är lätt men när man har klarat det en gång ja då är det oftast lätt att göra det igen, Sen finns det ju såklart underbara killar som man inte behöver kunna skita i men har man dom såkallade hårdingarna så behövs det;)! Eller så finns det ju en bra utväg att lämna dom men då behöver man oftast vara riktigt stark... Vad jag har märkt är det bäst att skita i den som sårar en:) för att visa sig ledsen gör oftast den andra starkare! Och sex är verkligen inte den bästa utvägen att bli sams.. Hmm ja jag tror dom mästa vet vad jag snackar om!

 


Kommentarer
Daniel Vardakis Lembke

Men åh var du tvungen att flytta? :( Jag bor ju i Stockholm :(

2011-02-17 @ 01:08:14
URL: http://dannebooy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0