Underbar kväll

Hejhej hemma nu efter att ha varit i stan! Började med att jag va med Johanna vi gick runt lite och jag köpte två söta armband:) Sen träffa jag Jimmy! Och ja han bjöd ut mig på Texas;) Va as mysigt! Och jag drack för första gången vin till maten ute:)! Typ "grymt" Och ja jag älskar verkligen vin! Och vi träffa även Adde och Fredrik när vi skulle åka hem:) Jag slänger upp lite bilder! puss





Bilder på mig innan jag drog till stan:)



mitt hjärta!



Min mat jag fick av min stiliga kar;) Mums!





Fredrik försökte pussa Adde mitt upp i ingenstans:) Adde typ fuck noooo....




Kommentarer
freddeeeh

näääe jag skulle göra en min när du tog kort på han! xD

2011-12-16 @ 22:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0