Skolan

Hejhej sitter i skolan nu.... Lagomt kul att komma försent tur jag har en sån underbar far som skjutsade mig!:) Och jätte kul att många i skolan säger att håret vart jätte fint fast det är lockigt och utan hårförlängning. Sj tycker jag det ser förjävligt ut utom färgen. Igår kollade jag Ante,Jimmy och Pelle på Paranormal Activity 3.. Trodde jag skulle pissa ner mig under hela filmen.. Hua urs vad läskig film! Idag ska jag och Jimmy julhandla:) Ska även köpa nått fint till Johanna som fyller 18! Utgång på en tisdag det är grejor det;) Men slänger upp lite bilder från helgen! Puss



Min gooopojk dedär;) Sorry för bilden Ante men du är bara för söööt!



Ja min pojkvän ska ju alltid vara lika rolig...



Ja tänk om:D



Och ja Jimmys påhitt igen...:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0