Mys!

Haft lite hemma mys med Jimmy och Ante + Divan! Ante fixade hem filmen instängd:) As bra dock har jag sett dom förr och dom filmerna gjorde att jag inte kan sova sj! Hua bra och läskiga filmer! Finns två av dom! rekomenderar verkligen dom filmerna om man vill skita i böxan;)





Divan älskar verkligen att mysa speciellt när Ante kommer! Helt otroligt vad Divan har blivit tam sen jag köpte hem henne:) Efter allt som hon vart med om.. Inte haft nått hem och blivit slagen av massa äckel barn. Hade jag fått reda på vilka ungjävlarna va idag hade jag sparkat in bollarna på dom.





Konstigt nog va det underbart gott med Cola idag.. jag som annars nästan hatar det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0