Helt slut!..

Hejhej sitter på lektion nu då vi har projekt.. Jag är verkligen as trött.. Hade idrott nyss! Bandy! Så jävla kul alltså:) Synd att vi bara har idrott en timme varannan vecka.. Igår hade vi det jätte trevligt! Blev att vi käka på Texas:) Min mamma fyllde år fast hon köpte en as fin plonka till mig:) Och pappa köpte massa fina underkläder till! Lägger ut bilder på det sen. Vart även jätte stolt över Ante och Jimmy som mublerade om och städade min lägenhet:) Vart ju jätte fint! Idag ska jag ta ut mina pengar.. 1000 kr.. 100 ska Johanna ha:) Och sen ska jag spara till helgen då vi ska ha en liten fest hemma hos mig:)! Så mkt dricka ska det inte bli.. Huhu.. Sen lägga undan pengar till Julklappar och solarium! Hoppas ni har det bra! Puss



Johanna ska snart göra manikyr naglar på mig:) Kommer bli as nice!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0