Gå vidare för fan..

Vrf skulle jag ens lägga ner tid att snacka med dig för:S Du är en sån jävla tönt och ingen vet knappt vem du är så det är inte värt det.. snacka med dig och höra dina dumma ursäkter som att du är så jävla perfekt..-.- hööh du har typ knappt vänner så du är inte så perfa.. Nej du är bara inte värd det.. Och fortsätt snacka skit om mig du det bevisar bara hur jävla barnslig du är. och jag tror ingen skulle bry sig heller.. och palla bråka över internet-.- vem fan gör det liksom ivåran ålder.. Herregud. jag är färdig:) 

Just nu sitter jag och älskling ugglande framför tven:) Va ute på en långtur med Strössel idag på stan! Hon va så jävla duktig! Jag är ny kär jag♥! Saknar Carro dock.. Men men får tvinga in flickfan till stan så vi kan ha en brud kväll:D Hihi! Underbara du! Ikväll kanske jag springer och möter Johanna och se när hon gaddar sig! Får se om jag har tid:) Hörs snart puss!   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0