Svar på komentar..

Ja jag får många komentarer hur jag klarade mig ur ett sånt långt förhållande och hur jag känner för han idag..

Som sagt så försöker jag leva på mina egna ben vilket jag inte har gjort på många år.. Jag har nu märkt vilken stark människa jag är och är stolt för mig sj istället för att bry mig vad alla tycker och tänker.. Jag är starkare en dom. Och sen jag träffade min kille Jimmy så fick jag kännslan av att vara kär igen inte bara ha ett brustet hjärta och klump i magen! Ingen försänar det. Sen är det klart att man inte glömmer sin livs partner.. Men man går vidare.. Om ni undrar vrf jag tar bort dom komentarerna är för att jag vill leva i nuet och gå vidare inte deppa för vad han och jag kunde ha gjort. Jag är lycklig nu.



Och ja jag vågar lägga ut bilder utan smink;)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0