Hudiksvall

hejhej på er alla ligger i sängen nu:)! Jag och Jimmy sov ju som sagt hos Jimmys mamma Ewa:) Hon har det så sjukt fint i sin lägenhet! Indiskt överallt! Älskar dig det! får mig att känna så lugn på nått sätt;) Men Jimmy är i skolan nu han kommer när han slutat:) Då ska jag dra och köpa byxor på stan:) Hittade två as fina på JC igår som jag bara måste köpa;)! Ska även hämta ut min CanadaGoose jacka på tisdag:)! Är den förstor så får vell storebror den då:P Hoppas den sitter bra! Jag skulle vilja springa och köpa en Monster till frukost men kan inte för har inte nycklar:( Aja jag som älskar Monster så mkt!:( Men vi får allt höras snart igen!:) Puss





Ge mig:O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0