Svar på komentar..

Hejhej! Jag har mina aningar om vem du är och du måste ha seriösa stora problem som komenterar mitt utseende hela tiden:S Och haha nej jag går i skolan så jag är inte hemma:) och jag har många olika bilder lite kul hur du alltid gör bort dig:) jag tror jag vet bäst om mitt liv;)! Om du vill trampa ner någon siktar du nog på fel person jag är stark i mig sj och låter ingen trampa ner mig:) jag ser såna som dig som ett stort skämt:D! Och att vara Anonym va man i typ 7an??:P ha en barnslig dag!


Kommentarer
Lotta

Elaka kommentarer är bara något som kallas avundsjuka och att vara anonym kallas feg......nu vet du Hanna! Kram kusin Lotta

2011-04-13 @ 10:41:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0