Skolan

Hejhej förlåt att jag inte skrev igår men hade inet internet:( Men sitter på skolan nu iallafall:) Tur det eftersom jag va hemma igår.. Hoppas inte mamma läser detta då är jag körd för resten av veckan;) Haha smyyygig jag är.. Men iallafall igår sov jag över vaknade typ 10.. Men tur att jag vaknade bredvid älskling som va ledig:)! Hihi! Busigt att jag missade bussen just då.. Nej jag skämta. det va inte planerat! Men idag ska jag träna sen ksnke gosa med Julles råtta om han inte stinker.. Alltså Julle? Haha nej då..:) Btw så saknar jag min pappa jätte mkt:( hatar att han ska jobba borta i veckor!:( Slänger iallafall upp en bild på min efterlängtade fader!



 


Kommentarer
Lotta

Var inte igår man såg farbror Rickard, ge honom en kram när ni ses! Men varför är han borta flera veckor? Jobbade han inte på Ålandsbåten? Förstår att du saknar honom, tur att du har din mamma. Kram kusin Lotta

2011-04-13 @ 10:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0